lørdag 6. oktober 2012

Nytt luemønster

Etter mange prøveluer og justeringer er jeg endelig fornøyd med mitt nye luemønster. Fasongen ligner på mine vanlige ulluer, men denne har hals i tillegg, noe som gir den en utrolig god passform. Har lenge tenkt på å få laget dette mønsteret, da jeg har savnet ei lue til sønnen min som tetter ekstra godt rundt halsen samtidig som den har god passform og tykkelse. Lua har god stretch og varer derfor lenge i og med at den former seg etter hodet til eieren:)
 Lua har ribb(stretch) rundt ansiktsåpningen så lua sitter godt rundt ansiktet.
 Myk deilig fleece på innsida.
 Her er den laget med ullfilt som ytterstoff og fleece som for. Denne varianten passer godt midt-vinters da den er ekstra god og varm.

Som det første bildet er denne laget med jersey på utsida og fleece som for. 

For bestilling send mail til tone@kosberg-gard.no. Foreløpig finnes de kun i minste størrelse, 1-3 år. Større luer kommer når jeg får testet dem på modeller i riktig alder:)

Pris: 250,- + porto
Ønsker du å fore lua med kløfri merinoull i stedet for fleece blir det 50,- i tillegg. Lua blir da tynnere, men god og varm. Perfekt til mellom-sesong eller inni hjelm e.l

Valgfritt ytterstoff(mønstret stretchstoff eller ullfilt) og valgfri farge på ribbkant og fleece/ull. 
Leveringstid er opp til 2 uker, men jeg rekker det ofte før:)

Her er noen stoffer å velge fra:) Men har masse andre farger og mønstre også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...