onsdag 30. november 2011

Lag julegavene selv!

Jeg synes det er så koselig å bruke førjulstida på å lage julegaver! De blir helt personlige, og oser av kjærlighet og varme! Klissete? ja, kanskje! Men er det ikke sant? Noen har sittet i timesvis og jobbet med en gave, spesielt tiltenkt deg! Jeg selv blir i allefall veldig takknemlig for hjemmelagede gaver, det være seg hjemmestrikkede sokker, malte bilder eller andre håndlagde ting. Så personlig og unikt!

I løpet av desember måned har jeg lyst til å poste oppskrifter på forskjellige ting man kan lage, enten til seg selv eller til noen man er glad i. Noen oppskrifter lager jeg selv, andre finnes allerede på nettet, og postes av meg i form av en link og varme anbefalelser=) Det finnes 1000-vis av flotte gratisoppskrifter og tutorials der ute i nettverden!

Og har du ikke tid til å lage gavene selv, men likevel har lyst til å gi hjemmelaget, kan du alltids besøke www.epla.no. Her finner du en gigantisk butikk-verden med alt du kan drømme om av håndlagde ting!
Jeg har selv butikk der, og anbefaler epla på det varmeste! 

Junkmailgems har postet en oppskrift på hvordan du kan lage gaveposer av reklamen du får i posten. Billig og ikke minst miljøvennlig! Inne på siden kan du også finne andre ideer til hva du kan bruke reklame til=) Trykk på bildet for å komme til oppskriften.



1 kommentar:

  1. Hei!
    Er så enig med deg at ingenting er så koselig og personlig som hjemmelagede gaver. Og du lager jo utrolig mye fint!
    Og ikke bare det, men du har vunnet i gi-borten i min blogg, så hvis du sender meg din adresse på fruhole@online.no så skal jeg sende den til deg!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...