onsdag 10. oktober 2012

Glidelåspunger i søt stil

Jeg har laget mange forskjellige typer punger og toalettmapper, men nå tror jeg at favoritten har meldt seg. Synes designet på disse er så delikat og elegant. Og pungene kan varieres med stoff og fargekombinasjon i det uendelige! Litt forelska:)
Det blomstrete stoffet over her synes jeg er helt nydelig! Et gammeldags og yndig "toalettmappestoff":)
Ble skikkelig fornøyd med stoffkomboen på denne røde.
Og til slutt en pung som er laget av et gammelt dynetrekk, mammas faktisk. Elsker gamle dynetrekk og ellers alle retrostoffer. Problemet er at jeg bare sparer på de, klarer ikke å klippe i disse dyrebare skattene. Derfor er det greit med slike små prosjekter av og til, da trenger jeg ikke så mye av stoffet. Og dermed krymper ikke retroskattene mine særlig. Ja, litt sær må man innrømme å være:)

Alle pungene ligger for salg i eplabutikken. Og flere kommer:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...