fredag 9. mars 2012

Fredagsfavoritter til morraskaffen

Fredag!! :) Helgavasken om litt, før det bære i et møte. Så blir det fredagskos med gutta boys, før arbeidshelga starter i morgen. Nå har jeg kost meg med morraskaffen og med å finne mine fredagsfavoritter på epla. Nydelige isblå fristelser:)
Trykk på bildene for å finne produktet på epla.

 
Mmmm-Bringebærlakrisdrops fra Maries drops

Herlig trykk fra Carambatack Design

Pyntetallerken fra Simsala Bim

 
Så vakkert og skjørt kan det bli! Disse er fra Lille Sino

 
Et must til gutterommet! Denne fra  Wikensis

 
 Ahhh, virkelig nydelige! Fra The knitting needle

 
Aldeles nydelig kort fra Craft by Lene

Og sist, men ikke minst en av Vanellas nydelige smykkepunger.

Ønsker alle som en ei fortreffelig helg! Håper vårværet slår til på alle kanter av landet:)


5 kommentarer:

  1. Nydelig liste med mange fristelser :)

    SvarSlett
  2. De dropsene ser svært så fristende ut :-) Mmmm... God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint. Jeg syns de smykkepungene er så vakre! Jeg har en stor og en liten :) God helg!

    SvarSlett
  4. Herregud, første dag på slankekur og et stort bilde av DROPS dukker opp! Farlig! :P
    Men de fine pulsvantene fra The Knitting Needle fikk meg nesten til å glemme dropsene! Bra liste! ;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...