tirsdag 21. februar 2012

Bitt av heklebasillen

Med jevne mellomrom har jeg tatt et avbrekk i sømmen og heklet litt. Dette har vært en fin avveksling når jeg har kranglet litt ekstra med symaskina. Men i det siste har jeg heklet mer enn jeg har sydd. Det har vel med å gjøre at det er lettere å ta heklekroken fatt i mellom travle gjøremål. Jeg gidder liksom ikke ta fatt på et stort syprosjekt når jeg har en 1/2 time til rådighet. 


Dette skjerf-sjal-poncho-lignende stykket er mitt siste hekleri. Jeg elsker det, og vil helst beholde det selv. Men det er et eller annet i meg, som gjør at jeg ikke beholder noe jeg lager selv... Jeg må ærlig talt bli flinkere til det. 


Sjalet var lettgjort og utrolig mykt og deilig. Laget i babyull. Det er heklet som et langt skjerf og sydd sammen langside mot kortside.  


Brosjen er avtagbar. Laget på "frihånd"


Sjalet ligger til salgs i eplabutikken vår. 400,- + porto


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...