lørdag 14. januar 2012

Passetui

Må jo vise frem passetuiene jeg laget her om dagen. Knæsje farger og mønster til å sprite opp et ellers kjedelig pass! Lillemann i huset ksal få et med biler på. Har ikke bestemt meg for hvilket jeg selv vil ha, men tenkte jeg skulle pynte mitt eget også:)


Har du lyst til å pynte opp passet ditt, stikk innom eplabutikken vår:) Det er masse salgsvarer der inne for øyeblikket også!

Ellers så har det vært en del sying av toalettmapper i de siste. Og gullgutten har fått seg ny Lille-my-lue og fleecehals. Driver også på med et par bestillinger, og ikke minst! Jeg skal snart i gang med å sy...........Trommevirvel.....

..................BRUDEKJOLE!!!! DET blir spennende det! Gleder meg! Og nei, det er ikke min egen jeg skal sy:)

Må forresten få tatt noen bilder fra gården i morgen. Det laver ned! Det ble jammen vinter i år også!!

Riktig god helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...