mandag 7. november 2011

Keep calm and craft on!

Kan hende det er flere enn meg som stresser litt nå om dagen. Kanskje hobbyen er mer stressende enn koselig akkurat nå?
Jeg er i en slik periode. Fikk levert 3 joggedresser jeg hadde på bestilling i dag(puh), samt gjort ferdig en t-skjorte som kan leveres i morgen. Så nå kan jeg tenke på messeproduksjon. Og den første messa er vel allerede til helga!! Det er her jeg kjenner at blodtrykket stiger! Det er jo ikke særlig morro å stille på messe uten et aldri så lite utvalg. Tenkte å sy en del luer, og enda flere matpakkiser. Men har lyst til å ha med noe julerelatert også. Noen forslag til hva? Blir vel noen kurver og strømper kanskje. Og kanskje noen lavendelhjerter. hm... 
I tillegg har jeg bestemt meg for å gi bort hjemmelagede julegaver i år, så langt det lar seg gjøre.
Enn at man kjenner julepresset allerede i starten av november da!! Kan kanskje ha noe med at jeg gleder meg sånn til jul, og vil ha alt perfekt! Blir jo aldri sånn da. Rekker aldri alt jeg skulle gjort! Men jul blir det likevel=) Og det gleder vi oss til!

1 kommentar:

  1. Hei hei :) Nå har jeg trukket en som få 2 gratisbiletter til Kunst og Håndverksmessa.

    Ta gjerne innom en tur for å se om nettopp du vant.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...