torsdag 15. september 2011

Å sy med ullgarn er gøy=)

Jeg har prøvd meg på en ny effekt, nemlig å sy med ullgarn! Vel, jeg trer jo ikke maskina med ullgarn da, men jeg brukte en spesiell fot til maskina som gjør at jeg enkelt kan sy ullgarnet fast til stoffet. Synes det ble skikkelig kult, og det var morro=) I enden av hver "swirle" har jeg sydd fast en knapp trukket i turkis fleece. Kjolen er sydd i ullfilt etter eget mønster. Kantene er overlocket. 
Her følger et aldri så lite bilderas=)


Kjolen ser litt formløs ut, da den er en størrelse 40, mens dukken min er en 36...


Kjolen er til salgs.

4 kommentarer:

  1. Så flott kjole og spennende blogg! Kan du ikke fortelle mer om teknikken og type syfot?? Hilsen fra Perle

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...