torsdag 1. september 2011

Ei helkul veske!

Noe av det morsomste jeg vet, er å sy noe uten mønster, uten mål... Bare klippe og sy, og se hva man får ut av det. Slik ble denne veska til. Eller rett skal være rett, jeg hadde sett ei kul veske, og ville prøve å lage en lignende. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet.


 
Veska er foret med det kuleste bomullsstoffet i grønt, brunt og hvitt.
 Veska har plass til en mellomstor PC og/eller skolebøker, eller funker som en romslig veske til alt det en kvinne må ha med seg ut.
Slitesterk stoff i polyester utapå vesken gjør den udødelig=)

 Bærereima justeres i den lengden eieren ønsker ved å knyte den til løkken. Praktisk, ja, men det utgjør også en utrolig kul detalj, synes jeg=)

Lokket har fått en stilig kant av forstoffet.

Du må da bare være enig i at dette stoffet er "knæsht"?! =)

Veska ligger til salgs på Bygdesenteret, hvor også flere av mine produkter ligger. Ta en titt innom da vel=)
Ønsker du å kjøpe veska, men bor i en annen del av landet? Ta kontakt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...