søndag 28. august 2011

Torgdag*bilderas*

I går var vi på torgdag i Hauka. Ikke så mange utstillere(10 kanskje?!), men veldig godt oppmøte blant kjøpelystne i nærområdet. Underholdning, salg av grillmat, hesteridning og atv-kjøring gjorde torgdagen til et populært sted og tilbringe lørdagen for mange!
Jeg og søstra mi hadde, som vanlig, stand sammen. Jeg stiller med søm, søstra mi med smykker, og sammen har vi urteprodukter

 Forklekjoler, bærenett og pengepunger til venstre, luer og smekker midt frem og bukser og gensre på stativet til høyre.

Luer i mange varianter og størrelser(noen solgt før jeg husket å ta bilde=().



 Ullkjoler i forskjellige størrelser. Noen av søsters smykker.

Min gode, tause hjelper viser frem en av kjolene mine og en veske. Du kan lese mer om dem i mine 2 forrige innlegg.

Urteprodukter i mengder! Urtekrydder og salt, olje og eddik
Siruper i mange varianter!

Hjemmelagede drops i et dusin smaker, veldig populært!
Min økologiske leppebalsam, ikke så populær. Kan ikke forstå! Fri for tilsetninger og parfyme som den er=) Det er jo forresten resten av produktene og!

Te og badesalt
Mer smykker.

Dagen ble vellykket, og var et flott avbrekk i hverdagen! 
Tusen takk til alle kjøpere og oppmøtte!
Like morro som salget er rosen en får for tingene en har laget, tusen takk=)

Håper du har en fin søndag, hvor du enn er=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...