fredag 19. august 2011

Stoff og stil...

...har i disse dager kommet med høst/vinter-katalogene sine. Det verste av alt var at den traff meg midt i hjerterota! Herlige høst- og jordfarger, akkurat slik jeg liker dem! Nedturen er jo at jeg nettopp tømte "sy-overskudd-boksen" og kjøpte ny vogn til junior. Vurderer nesten å selge den igjen, men den kan jo være god å ha=p Den var forresten verdt hver krone! Babyjogger Cityelite, beste vogna jeg har prøvd!
Så...Da er det vel bare en ting å gjøre! Få brukt opp litt av stoffet som allerede ligger i hyllene, sånn for å få kapital og gjøre plass til alt det nye jeg bare MÅ HA=)
Jeg har allerede planene klare for min egen og juniors garderobe til høsten i allefall! De har blant annet kommet med masse ny trykt fleece. Blir deilige kjoler til meg i vinter ja=)

Ta en titt i de nye katalogene da vel=)
Du finner dem her hvis du ikke var heldig å fikk dem i posten.

Ønsker deg en super helg! 
Vi tilbringer forresten helgen på bygdas årlige martna, nemlig Rennebumartnan.


1 kommentar:

  1. De katalogene må jeg få tak i - eller kanskje bare somle meg til å reise innom Stoff og Stil en dag.

    God helg!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...