lørdag 30. april 2011

En kystperle gjennom linsen


Uka før påske var frua og lillemann på hyttetur. Mamma og pappa har hytte i Aure, et ferieparadis i sjøkanten. Vi hadde riktig fine dager, selv om ikke været var på vår side.
Pappa hadde et lite fotokurs med meg. Som man kan se på bloggens bilder, kunne jeg trenge et lengre avansert fotokurs, da jeg ikke har lest tittelen på kameraets bruksanvisning en gang. Tipper forresten at tittelen er B R U K S A N V I S N I N G. Men tittelen hjelper ikke meg, jeg må vel bite i det sure eplet og gjøre det kjedligste ved det hele. Jeg hater bruksanvisninger...
Kameraet jeg bruker er et Canon 500D, og jeg elsker det! Det har nemlig en sånn fin grønn knapp som heter "automatisk". Da gjør det alt selv, helt fantastisk!! Men det er visst ikke godt nok sier de lærde. Så da så!
Her er noen bilder jeg tok under veiledning. Har nok en lang vei å gå enda. Men jeg lover en bedre standard på bildene fra nå av. Jeg skal gjøre mitt beste=)


1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...